Even voorstellen – Een Kijkje in Het Koorenhuis

Een kijkje in Het Koorenhuis is een nieuw format waarbij we je elke maand wat meer vertellen over onze organisatie. We praten je bijvoorbeeld bij over onze nieuwste concepten, nemen je mee achter de schermen of vertellen je meer over de verschillende mogelijkheden binnen Het Koorenhuis.  

In dit eerste artikel zullen we onze vaste medewerkers en hun taken even voorstellen.   

Sewan – Directeur-bestuurder 

Heb jij een fantastisch idee voor een nieuw cultureel concept? Ga dan in gesprek met Sewan, de directeur-bestuurder van PRINS27. Hij helpt je graag bij het opzetten van evenementen of het ontwikkelen van nieuwe concepten. Sewan denkt graag met je mee over de verschillende mogelijkheden en kan je in contact brengen met zijn culturele netwerk in Den Haag. 

Léon & Melina – Sales 

Wanneer je op zoek bent naar een geschikte ruimte voor jouw event, workshop of vergadering, ben je bij Léon en Melina aan het juiste adres. Zij gaan namelijk over de verhuur van al onze verschillende zalen. Op zoek naar een theaterzaal, presentatieruimte of dansstudio? Eenmalig of juist voor een langere periode? Zij helpen je graag verder! 

Ana – Marketing & Communicatie 

Ana is samen met haar team verantwoordelijk voor de online en offline communicatie van Het Koorenhuis. Ze houden zich onder andere bezig met het updaten van de website, het bijhouden van de social media en het uitsturen van de nieuwsbrief. Door Het Koorenhuis te volgen op Instagram en Facebook ben je altijd op de hoogte van onze laatste nieuwtjes en events! Heb je hulp nodig bij de promotie van je event of wil je als aanbieder vermeld worden op onze website, stuur dan een mailtje naar anabaric@prins27.nl  

Patricia – Servicebalie 

Wanneer je Het Koorenhuis binnenloopt is Patricia een van de eerste vaste gezichten die je ziet. Vanachter de servicebalie ontvangt ze je in ons bruisende gebouw. Ze staat klaar om vragen van bezoekers te beantwoorden en controleert de verhuurtijden. Daarnaast is servicebalie ook de plek van de sleuteluitgifte en ontvangst.  

Nicolle – Administrateur 

Nicolle is verantwoordelijk voor de cijfertjes en zorgt ervoor dat we een financieel gezonde organisatie zijn. Wanneer je een van de ruimtes in ons gebouw huurt, is Nicole degene van wie je de factuur ontvangt.  

Even voorstellen

Adrienne – Teamleider horeca 

Adriënne is het gelukkigste als ze zelf in de keuken mag staan. Met liefde maakt ze in Het Koorenhuis Café de lekkerste kopjes koffie, belegde broodjes en warme borrelhapjes. Daarnaast regelt ze ook verschillende arrangementen en denkt ze graag met je mee welke hapjes en drankjes het beste passen bij jouw evenement of activiteit. Adrienne en haar team staan van maandag t/m zaterdag voor je klaar in ons Café! 

Martijn, William, Rene, Aad & Hans – Beheer  

Ons team van beheerders staat paraat om ervoor te zorgen dat ons historische gebouw intact blijft. Kan een ruimte, meubilair of instrument het nodige onderhoud gebruiken? Spreek dan een van onze beheerders aan, zij helpen je graag!  

Rashida – Artistiek coördinator Huis voor Makers 

Rashida is als artistiek coördinator verantwoordelijk voor de programmering en coördinatie van Huis voor Makers. Het Huis voor Makers valt net als Het Koorenhuis en Concordia CC onder PRINS27 en richt zich op onafhankelijke makers en collectieven.  Ben je zelf een maker en nieuwsgierig naar Huis voor Makers? Stuur dan een mailtje naar rashidaboukhizou@prins27.nl. 

Even voorstellen